Sunday, March 16, 2008

كيموووووووو

3 comments:

Romantica said...

لولولولولوي
انا داخل برجلي اليمين
الف الف مبروك ياباشا عالمدونة وعلى خطوبة هدى
انا دخلت علقت اهه من غير ماتكتب حاجة بس انا اكيد عارف انت هاتكتب ايه وعارف انت بتفكر في ايه
ماهو احنا بقت دماغنا واحدة وبنفهم بعض من غير مانتكلم ويارب نفضل كدة على طول
ويارب اللي في دماغنا يتم على خير وانت عارف هيبقى ليك الحلاوة
والواد ابننا والبت بنتنا وعاصي ابننا
وبجد ليلة راس البر كانت ليلة حلوة قوي
وبجد انا باعتبرك اخويا بجد وباعتبركم عيلتي فعلا وانا عارف اني بارزل عليكم كتير بس ده لاني بحبكم وعايزك تعرف اني زعلي منك على طول لان الغلطة منك مش زي الغلطة من اي حد تاني

وبس كفاية كدة

والف مبروك يامعلم عالمدونة وخليها وسيلة تواصل بينك وبين الناس


سلام

One Love said...

طبعا انا مش هشكرك يا برووووف لأنه
يبقي عيب اوى لما اشكرك انت علي حاجه
وغير كده, هشكرك علي ايه ولا ايه ولا
ايه ولا ايه ولا ايه,صحيح انا مبعرفش
اعبر للناس اللي بحبهم عن حبي ليهم لكن
اكيد هم ساعات بيحسوا اني بحبهم فعلا
وانت طبعا عارف انت بالنسبه ليا ايه
اصحاب والكلام ده عدي من زماااااان.
ربنا اعلم انك زي اخويا واكتر وكل
البيت عندنا بيعتبروك كده(واحد مننا).
صحيح انا بدايقك كتير بس بجد بيبقي
غصب عني,ونفسي تعرف بجد اني مبحبكش
تزعل مني علشان اي حاجه بس والله
ماقصد,وبجد يوم رأس البر كان جااااامد
.اوى اوى بس كانت ناقصه الواد حلاوه
عايزين نقعد علي شغلنا بقي علشان
نشوف اول بوست هيبقي عامل ازاي.
علي فكره عيب اوى (بارزل)دي المفروض
متجيش من البروووووووف,ولا ايه؟
متحاولش تزعل مني علشان اي حاجه تحصل
لان عمرك ما هتخلص مني غير لما اموت.

Outsider said...

:D

اكتب بقى يا أخى

حرقتنا دمنا

:D